FOMO
Voor distributeur KFD heeft MASTR samengewerkt met mediabureau Day One om het contentplan voor de film FOMO te leveren en implementeren! MASTR heeft unieke content gecreëerd op de set met de cast en zorgde voor de VIP-uitnodigingen voor de première van de film. Geweldig om te zien dat het publiek weer enthousiast was.
Social media content plan
We beheerden met enthousiasme zelfe social media van de film, van boeiende content tot een betrokken community. Elke like en reactie voelde als een beloning. Het was meer dan een taak; het was een passie om de wereld te laten lachen en te laten griezelen met het verhaal van de film. Dankbaar voor de waardevolle interacties die dit avontuur heeft opgeleverd.
Fear of missing out
Dankzij de doordachte marketingstrategie van MASTR en Day One en de vele influencers, waarvan sommige ook acteurs zijn in de film, was er een enorme opkomst op de première. Dit benadrukt eens te meer hoe cruciaal social media marketing is voor het succes van een project. Voor een levendige terugblik kun je de foto’s hieronder bekijken.