Hoofdnavigatie
MASTR
  • Strategie
  • Onze verhalen
  • Management
  • Contact
  • NL
  • EN
  1. Home
  2. Strategie
  3. Verhalen
  4. House of the Dragon
https://mastr.be/wp-content/uploads/2023/01/p19657355_b_h8_af.jpg

House of the Dragon

Samen met marketingbureau Day One gingen we voor Warner Bros op zoek naar de meest geschikte partij om de Europese première van House of the Dragon bij te wonen in Amsterdam. Kamilla Steczkowska werkte eerder nog op de set van de reeks in Londen, dus de link was al snel gelegd! Naast nationale én internationale pers, pikte ook Streamz het nieuws op en betrok Kamilla bij de lancering van de reeks op hun platform.

https://mastr.be/wp-content/uploads/2022/11/Warner-Home-Entertainment.png

Klant:
Warner Bros Home Entertainment

Platform: TikTok, Instagram

Influencers

Kamilla Steczkowska

Internationale première

Als House of the Dragon naar Amsterdam komt, dan moeten wij daar natuurlijk op aanwezig zijn. Hadden we trouwens al vermeld dat Kamilla heer en meester is in het creatief uitwerken van een opdracht? Job well done!

De pers

Van een straffe tv-ochtendshow in Polen tot onze eigen nationale pers. Kamilla was overal te zien en te horen! VRT Nieuws, Het Nieuwsblad, Gazet Van Antwerpen, Het Belang Van Limburg, Q-Music, Radio 1, StuBru en Het Laatste Nieuws kwamen allemaal aan bod.

After Ever Happy
Naar het overzicht
Lancering TikTok-account
Interesse om samen te werken? Contacteer ons
MASTR BV
Kwadestraat 155 bus 3.1
8800 Roeselare
Belgium
BE 0757.638.789
Sitemap
  • Home
  • Influencer strategie
  • Onze verhalen
  • Influencer Management
  • Contact
Volg ons op
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Tiktok
© 2025 MASTR
website gemaakt door digitalastronaut.be

Oeps! Het ziet er naar uit dat je een verouderde browser gebruikt. Dit kan er voor zorgen dat deze website niet helemaal correct functioneert. We raden je ten sterkste aan om de laatste versie van je favoriete browser af te halen. Met een recente browser kan je op veilige en optimale wijze rondsurfen.