NMBS / SNCB
In opdracht van en in samenwerking met delaware worden we op lange termijn betrokken bij de influencercampagnes van NMBS / SNCB. In het bijzonder staat MASTR in voor de selectieprocedure en algemene begeleiding om de meest geschikte content creators te koppelen aan de verschillende onderwerpen. De rode draad doorheen het jaar? Op de trein kan je je altijd nuttig bezighouden. Of je nu onderweg bent naar een festival, of naar het werk, treintijd is absoluut geen verloren tijd!
Treintijd = festivaltijd
Met Rock Werchter en Dour bijten we de spits van het festivalseizoen én van de eerste content creaties voor NMBS/SNCB af. Vier enthousiaste festivalgangers maakten creatieve beelden die op de eerste dag meteen gecontroleerd, aangepast en online werden geplaatst op de officiële kanalen van de Belgische spoorwegen. Planning en heldere afspraken zorgen voor leuke beelden, zowel vanop de trein als vanop het festival.
Treintijd = werktijd
Hoe spenderen mensen hun tijd wanneer ze onderweg zijn naar hun werk? Onze specifiek geselecteerde (tweetalige) reporter zoekt het voor jullie uit!
De beelden zijn binnenkort te vinden op de kanalen van NMBS/SNCB.