Goo Jit Zu ambassadeurs
Het internationale BOTI werkt zowel voor eigen- als voor externe producten samen met MASTR om de Belgische influencermarkt in te schakelen. Voor het merk ‘Goo Jit Zu’ nemen we sinds 2022 al heel wat verschillende edities onder onze vleugels, om de meest creatieve content creators te activeren.
Van Shifters tot Jurassic World
Elk jaar komen er heel wat nieuwe edities uit van Goo Jit Zu. Dat kan gaan van eigen producties waarbij de kosmische krijgers van kleur kunnen veranderen, tot samenwerkingen met Marvel en Universal. Redenen genoeg dus om TikTok-ambassadeurs te creëren en te onderhouden met geweldige producten. Alle video’s worden steevast ook ingezet als advertenties. Samen goed voor meer dan 1 miljoen views!
Glow in the Dark
In 2023 ligt de nadruk op de nieuwe Glow in the Dark-editie. Om deze reeks in de kijker te zetten, werkten we opnieuw verder met onze 3 TikTok-ambassadeurs. Herhaling op hun kanaal is een sterktepunt voor de herkenbaarheid en imago van de Goo Jit Zu!