
Lancering Silverton
Onze vrienden van het marketingbureau Day One MPM werkten een geweldig leuk concept uit waarbij genodigden zich in de Western-zone van Walibi waanden om er de lancering van de nieuwe familieattractie ‘Silverton’ mee te maken. Wij zorgden uiteraard weer voor de nodige aanwezigheid van heel wat gekende gezinnen en influencers, zowel Nederlandstalig als Franstalig, om het plaatje compleet te maken.
In de vroege uurtjes, nog voor het park openging, stonden we paraat om onze eerste VIP-gasten te ontvangen. Hun toegangsticket? De eerder opgestuurd cowboyhoed en persoonlijke Wanted-poster, waar ze ondertussen al leuke content mee konden maken als teaser naar de lancering.
De sheriff, de host, en enkele andere acteurs verwelkomden onze celebrities aan de locatie van de nieuwe attractie waar een heerlijk Western ontbijt op zich liet wachten. Naast het smullen konden ze nog genieten van een live sfeerband, tal van randanimaties en konden ze zelfs op de foto met de gepersonaliseerde Walibi-mascotte.
Volledig in sfeer, werd het startschot van de Silverton-attractie (letterlijk) gegeven en mochten de genodigden een eerste testrit maken. Om te bekomen van de adrenaline werd er nog een non-alcoholisch shotje aangeboden met de juice die de attractie vooruit drijft en kon iedereen nog een dag lang genieten van het park. Tot 22u zelfs, want Walibi was die dag extra lang open!