Hoofdnavigatie
MASTR
  • Strategie
  • Onze verhalen
  • Management
  • Contact
  • NL
  • EN
  1. Home
  2. Strategie
  3. Verhalen
  4. Rock of Ages musical
https://mastr.be/wp-content/uploads/2023/06/Rock_of_Ages_Prod_1920x1080.png.jpeg

Rock of Ages musical

Na West End in London en Broadway in New York, bracht Kursaal Oostende de hit musical ‘Rock of Ages’ naar België. Omdat de musical slechts vier dagen te zien was, werkte MASTR een strategie uit om zowel vooraf als op de première aanwezig te zijn op sociale media bij influencers en Bekende Vlamingen.

https://mastr.be/wp-content/uploads/2023/06/173719-kursaal-oostende-pakt-uit-met-een-nieuw-concept-1355005.png

Klant:
Kursaal Oostende

80’s Rock Classics

Het thema hebben we ten harte genomen, waarbij onze content creators hun beste rock moves boven haalden op de hits van toen.
Aansluitend deelden ze de affiche van de musical met een rechtstreekse link naar de tickets.

VIP Only

Onze uitgenodigden werden verwend met de beste plaatsen, een receptie tijdens de pauze en een rockend feest nadien. Dat het een meer dan geslaagde musical was, hielp natuurlijk ook voor de content die men plaatste.

Lancering Cartoonito
Naar het overzicht
Lancering Silverton
Interesse om samen te werken? Contacteer ons
MASTR BV
Kwadestraat 155 bus 3.1
8800 Roeselare
Belgium
BE 0757.638.789
Sitemap
  • Home
  • Influencer strategie
  • Onze verhalen
  • Influencer Management
  • Contact
Volg ons op
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Tiktok
© 2025 MASTR
website gemaakt door digitalastronaut.be

Oeps! Het ziet er naar uit dat je een verouderde browser gebruikt. Dit kan er voor zorgen dat deze website niet helemaal correct functioneert. We raden je ten sterkste aan om de laatste versie van je favoriete browser af te halen. Met een recente browser kan je op veilige en optimale wijze rondsurfen.